(468x60, 3Kb)

Що таке SMO і які його основні правила?

Written on 14.12.2011 – 1:36 пп | by resist |

Оптимізація ресурсу під соціальні медіа (SMO) — це, як і у випадку з SEO, комплекс заходів, які спрямовані на залучення на сторінки віртуального проекту відвідувачів, але вже не з пошуковиків, а з соціальних мереж, блогосфери і т.п. Своєю появою термін «Social Media Optimization» зобов’язаний відомому веб-спеціалісту Рохіт Баргаве (Rohit Bhargava), який у серпні 2006 року сформулював перші 5 правил оптимізації сайту під соціальні медіа. Коротенько вони виглядають наступним чином:

—          Сприяти посилальної популярності ресурсу (створювати такі сайти з таким контентом, на які неодмінно будуть посилатися інші віртуальні портали — соціальні мережі);

—          Максимально спростити додавання різного роду контенту з сайту (текстового, графічного і т.д.) до соціальних медіа — мережі, закладки, блоги та ін;

—          Всіляко сприяти зовнішнім посиланням на розкручуваний сайт і щедро дякувати тим, хто посилається (посилання взамін, фінансова вдячність і т.п.);

—          Налагодити постійний експорт контенту з ресурсу (систематичне додавання різного роду файлів з посиланнями на батьківський проект на сторінки соціальних медіа);

—          Сприяти створенню веб-проектів…… клонів, які використовували б на законних правах контент з ресурсу котрий просуваємо.

Такими були перші принципи SMO, які, як виявилося згодом, стали лише першою ластівкою в сфері правил оптимізації під соціальні медіа. На сьогоднішній день зведення основних правил Social Media Optimization налічує майже два десятки положень, запропонованих фахівцями з різних куточків Землі. Крім згаданих, правила SMO також предписують:

—          Прагнути бути максимально корисним .для користувачів (надавати користувачам таку інформацію, якої вони потребують);

—          Дякувати найбільш цінним користувачам (особиста подяка в діалоговій формі, система рейтингів і т.п.);

—          Демонструвати непідробну зацікавленість в житті спільноти (зберегти і розвинути інтерес до свого проекту можна лише шляхом активного діалогу з користувачами);

—          Завжди бути чесним (обман у різноманітних його проявах — хрест на просуванні в соціальних медіа);

—          Завжди бути в курсі всіх новинок, технологій, якими постійно обростають соціальні мережі;

—          Віддаючись SMO, ні в якому разі не можна забувати про SEO;

—          Інше.

У Social Media Optimization особливі вимоги висуваються контенту, яким наповнюється сайт. По-перше, це має бути унікальний текст (якщо мова йде про текстовий матеріал). По-друге, зміст ресурсу має постійно оновлюватися. По-третє, контент зобов’язаний відповідати загальній тематиці сайту. По-четверте, він також повинен мати розмір, який дозволяв би розкрити порушену тему не поверхово, а максимально широко. По-п’яте, бажано, щоб текст викликав живу полеміку, а не служив джерелом виключно енциклопедичних знань. По-шосте, відмінно, якщо текстовий контет, крім цікавої інформаційної складової, може похвалитися непомітною заточенністю під пошукові системи (ключові слова і словосполучення).

 

Оставить комментарий или два

О Блоге

На просторах интернета находится много полезной информации, которой этот блог постарается с вами поделится. Поисковое продвижение, Новости интернет технологий, Поисковые системы, и многое другое вы сможете найти на страницах этого блога!

Подпишись на RSS!

 Подписаться
Поиск :